środa, 5 stycznia 2011

Różne różności:)

Piękna:))) Z nadzieją wielką zapisuję się na Candy u Myszopticy.
Konkurencja ogromna, ale być może na dobry początek blogowania:) to właśnie mnie spotka to szczęście:)

Jako, że ja  strasznie ciepłolubna jestem zabezpieczyłam się na zimę w otulacz. Fajna sprawa, bo wiadomo, że się nigdzie ani troszkę zimna, wiatru, chłodu nie dostanie:) Wygodne to to bardzo.
Wstawiłam swe dziergadła do galerii prac o tu:) podziwiajcie do woli http://www.motkolandia.pl/pl/i/Galeria-prac/18
No wiadomo Abrazo swego czasu królowało wśród dziergających, więc i ja koniecznie musiałam spróbować. Otulacz to mój pierwszy, ale z całą pewnością nie ostatni.
Włóczka Scrumptious DK godna uwagi (zresztą skład mówi sam za siebie).
Obiecuję niebawem do Was wrócić i opowiem Wam o tym co na drutkach aktualnie się dzierga.
Pozdrawiam Was A.:)

1 komentarz:

  1. fajne to Twoje abrazo, ja jeszcze swojego nie wykonałam na razie testuję inne wzory chust i podobnie jak Ty ja również dopiero co stworzyłam swojego bloga, jeśli masz ochotę zerknąć zapraszam serdecznie ;)http://www.nietylkoszalenstwo.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Aniela

    OdpowiedzUsuń