poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Wiosna, ach to ty....

Wiosna napędza mnie do działania!
Dokonałam pierwszych zakupów wzorów:) Udało się (mimo, że blondynka ze mnie)










Wzór Semele
Włóczka farbowana
Druty metalowe KP nr 4






To kolejny projekt w fazie początkowej:)
Włóczka Rowan Lace
Druty drewniane KP nr 4







Włóczką Rowan jestem zachwycona!!! Nie spodziewałam się, że jest aż tak delikatna i przyjemna w dotyku!!!


Moja nowa pasja:)
Filcowanki.
Jeszcze odrobinę nieporadnie mi to idzie, ale wciąga na całego.
Widok zdziwionych min lekarzy i pielęgniarek z przerażeniem patrzących jak wbijam zacięcie igłę w czesankę był bezcenny:)
Dobrze, że przebywałam na oddziale dziecięcym, gdyż zapewne dla mnie poprosiliby o konsultację z psychiatrą:)



Zapragnęłam również coś uszyć, choć z igłą to ja się nie za bardzo lubię.
Nie wykluczam jednak, że kiedyś mi to przejdzie.


Bardzo dziękuję za miłe komentarze  dotyczące malinowego otulacza.
Cieszę się, że zainspirowałam Iwonę. Mam nadzieję, że moje instrukcje były pomocne:)
Pozdrawiam wiosennie:)
Anka


19 komentarzy:

  1. Chusta mnie zauroczyła !!!i wszystko inne fajniutkie:))Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje Semele jest niesamowite!!!!:)A ta nowa robótka będzie boska, bo kolorek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ona ładna i delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Semele-obiekt moich westchnień i marzeń,cudownie Ci wyszedł ten szal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna semele :-)
    Kolor cudowny. Zdolna jesteś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Semele zachwycająca, w pięknym kolorze !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna semele ;) ja do swojej straciłam zapał ale patrząc na Twoja to chyba tylko mogę żałować że ją porzuciłam ;) no i podzielam Twoje zdanie na temat filcowanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudna chusta, przepiękna. Kulek nie próbowałam robić, ale ogólnie filc lubię. Serduszko śliczne. też nie mam serca do szycia ale Widziałam takie i chciałabym spróbować. twoje jest super. Pzodawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. chusty cudne, że ja nie nie daję rady takich robić ale nie poddaje się będę próbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. chustą jestem zachwycona od dawna, Twoja w tym kolorze jest równie piękna :) druga wełenka ma piękny kolor czekam na dziergadło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. semele jest swietna ja też kupiłam wzór ale jakoś nie moge na razie zacząć nie wychodzi mi początek chyba zapiszę się do ciebie na korepetycje!!:) pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna chusta!! bardzo mi sie marzy aby sie takich cudów nauczyc!! i kolor - genialny:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Semele pierwsza klasa. Darzę go wielką sympatią. Masz rację trzeba popróbować również innych technik- już widać, że dobrze Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Smele przecudowne - sama marzę o zrobieniu czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne Semele
    Aniu dziękuję za poradę ,nawet Ci nie odpisałam ,o ja niedobra ,byłam tak zaaferowana tym wzorem że o mały włos zajechałabym do pracy godzinę później.
    Dziękuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności u ciebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pierwsza chusta piękna. I wzór i przede wszystkim włóczka - uwielbiam takie kolorki i takie melanże :)
    Filcowanki już w ładnych kształtach, no a samotne serduszko woła: przytul mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Slicznie to wszystko zrobilas.

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor chusty... bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń