czwartek, 29 marca 2012



Nareszcie nadeszła:) Długo oczekiwana, wymarzona, wytęskniona wiosna!!!! Już nie mogę się doczekać kiedy wszystko się zazieleni! Już niedługo założę rękawice ogrodowe i będę porządkować:) Robótki jednak w kąt nie pójdą, oooo nie, nie, nie!!! Tymczasem prezentuję to co już było:








Sweter już był. Ten ma tylko inny kolor:) Z włóczki Rowan powstaje otulaczyk.
Wzór Sandra nr 6/2011. Wzór na turkusową sukienkę, dwustronny zaadoptowałam na przerabiany na okrągło.





Na przywitanie wiosny pyyyyszne drożdżówki.


Posta napisałam już dość dawno. Niestety miałam problem z wklejeniem zdjęć, więc publikuję dopiero dziś.
Od tamtej pory stan robótek się zwiększył.
Mam nadzieję, że w weekend uda mi się pokazać udziergi.
Nie wiem też dlaczego blogger nie zaznacza mi blogów dodanych do obserwowanych. Miałam również problem z dodawaniem komentarzy. Też tak macie???
Strasznie mnie to irytuje.
Pozdrawiam Was zatem ciepło.
Na Wasze blogi zaglądam regularnie i podziwiam niezmiennie Wasze prace:)
Anka

10 komentarzy:

  1. Ten sweter jest cudny. Podziwiam zdolności i wyobraźnię.
    Mi też blogger nie pokazuje niektórych blogów niestety. I co z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy sweter i nowa robótka też fajnie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweter a to czerwone też niezle wygląda :)))A jedzenia proszę mi nie pokazywać bo się odchudzam ;)Z bloggerem mam tak samo ale uparcie próbuję i od czasu do czasu udaje mi się dodać kolejne blogi.Pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy wzór tego czerwonego, a taki sweter mi się przydałby oj przydał, ale zawsze jak już mam wełenkę to robię to samo, hmmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek super! chyba muszę podpatrzeć wzór też bym taki chciała;) może jakiś kursik stworzysz? byłoby super ! no i dziergaj dziergaj bo jestem ciekawa zapowiedzi czerwonej/malinowej....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweterek :)) otulacz zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia,szczęścia i radości
    niech Wam uśmiech w sercach gości
    a zajączek piękny, biały
    niech przyniesie koszyk cały
    jajek złotych, kolorowych
    i miłości cały worek.
    Zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych.
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na czerwone ;) spokojnych Świąt ;))) pozdrawiam serdecznie A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wzór :)

    Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń