sobota, 21 września 2013

Zmiany

Czasem życie daje w kość. Dało i mi. Nastąpiło wiele zmian... czasem dobrych, czasem nie.
W każdym razie zostałam wykluczona z życia blogowego, internetowego na kilka miesięcy. 
Teraz jestem już on line:)
Wracam pełna zapału, uśmiechu i wiary, że będzie lepiej:)
Z ogromną przyjemnością obejrzę Wasze robótki, poczytam co u Was słychać.
Niewiele się u mnie działo robótkowo...ale nadrobię zaległości:) W najbliższym czasie postaram się pokazać zaległy sweter "stenkowy" i bluzkę wydzierganą na letnie dni:) Póki co przedstawiam nową pasję:)
Dodam tylko, że granat był kolorem wiodącym tego lata:) 

Serdecznie dziękuję Wam również za maile, troskę i dobre słowa:)

Mam nadzieję, że wracam już na dobre:)







13 komentarzy:

  1. Aniu strasznie się cieszę że jesteś już z nami
    i widzę że ślicznie koraliczki szydełkujesz
    super że będziesz już z nami
    i już nie znikaj w czeluściach ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :D jak widzę koraliki zataczają coraz szersze kręgi :)
    Piękny ten marynarski zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj z powrotem:) Śliczne te niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności same koralikowe:)pozdrowionka cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i doskonałe. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocze drobiazgi ,marynarskie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że wracasz :) i sporo ciekawych rzeczy mam nadzieję, że się pojawi :) granat jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To już nie znikaj - bo szkoda !

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie kolejny granat ??? :) albo coś innego???? w oczekiwaniu na nowości od Ciebie pozdrawiam wiosennie serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę:
    Wielkanoc nadchodzi, więc czas już na porę
    By uśmiechnięty baranek zabeczał na stole
    A z nim kurczaczek przez cały ranek
    Pilnuje pięknych, barwnych pisanek.

    Życzę miłości, nadziei i wiary
    Święconki smaczniejszej od dań Winiary
    W dyngusa wody, by zewsząd prysła
    Alleluja! Jezus zmartwychwstał!
    Zdrowych i radosnych Świat Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień dobry. Zapraszam do obserwowania mojego nowego bloga
    https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń